Afvallen zonder dieet, de Ronde Venen, Mijdrecht, Vinkeveen, Wilnis, Abcoude
OPEN DAG
wanneer: zaterdag
16 december 2017
tijd: 09:00 tot 14:00
waar: Bozenhoven 19 a, Mijdrecht

- Is Slimness iets voor mij?
- Hoe gaat Slimness te werk?
- Met z'n tweeen afvallen?
- Opgeven groepsverband
- Gratis weeg- en meetmoment
Laatste Tweets
  • RT @nzurisalon: Ook Kim Kötter laat haar huid goed onderhouden bij hannah! Ben je benieuwd wat hannah jou te bieden heeft? Boek... https://…
  • 🤗 We zitten weer helemaal in het ritme. En dat voelt echt goed!! Zit jij al in je oude ritme? Van uitstel komt afst… t.co/Y3key7D3Ji

Volg @slimnessnl op twitter.

button RTL4

Hoe voorkom je vakantiekilo’s?

  1.  Drie maaltijden per dag.  Eet net als thuis 3 maaltijden per dag: ontbijt, lunch en avondeten. Beperk je tussendoortjes tot 1 of 2 per dag en spreek een maximum met jezelf af. Dus óf een wijntje bij het eten óf een roomijsje tussendoor, niet allebei. Je kunt de teugels gerust iets laten vieren, het is tenslotte vakantie, maar houd het binnen de perken.
  2. All-inclusive buffet: Gebruik je verstand bij het all-inclusive buffet. Gewoon (bruin)brood in plaats van croissants of pannekoeken. Rijst in plaats van patates friet, tomatensaus in plaats van roomsaus. Schep niet meer dan 1 keer op. Neem voor het avondeten vooral veel groente met wat vlees of vis. Vaak staan deze producten helemaal aan het einde van het buffet, dus laad niet meteen aan het begin je bordje vol. Brood en pasta’s liggen vaak vooraan. Dit zijn goedkopere producten, dus om geld uit te sparen wil een hoteleigenaar het liefst dat je daar zo veel mogelijk van eet en daardoor minder plaats op je bord hebt voor duurdere producten zoals vlees en groenten.
  3. Bewegen, ook op vakantie. Probeer alles lopend te doen of huur een fiets. Is er een zwembad, ga baantjes trekken. Zorg dat je elke dag iets doet, zeker als je verder een groot deel van je vakantie op je ligbed ligt te zonnen.
  4. Water drinken. Drink genoeg water. Zeker als het warm is. Goed om je lichaamstemperatuur op peil te houden en om afvalstoffen af te voeren. Laat frisdrank met suiker en limonade staan. Je krijgt er alleen maar meer dorst van en er zitten ongemerkt veel calorieen in.
  5. Alcoholische drankjes met veel calorieën. Pas op voor coctails en mixdrankjes. Lekker, maar er zit veel suiker in en daardoor zijn het echte caloriebommen. Kies liever voor bier of wijn.

Schermafbeelding 2015-07-22 om 11.16.17


20160224-gezocht-sticker-met


SLIMNESS Nederland Gewichtsconsulent Bozenhoven 19 A en B
3641 AB Mijdrecht
0297 765027
06 10 90 30 50
info@slimness.nl
Contactformulier:

Uw naam

Uw email

Telefoonnummer

Uw bericht

Gelieve dit veld leeg te laten.

Slimness Nieuwsarchief